Kärlek till mig!

Hallå det pirrar i magen!

Jag har haft en väldigt bra dag, dock väldigt tröt nu!
Men det var det värt, hittat det omöjliga och gjort lite nytta blandat med skoj!

Imorgon ska jag tona mormors hår, hämta nykeln till vår fäbo, inhandla lite skitsaker, gratta Jessica och på kräftskiva! En väldigt bra dag alltså!

Lördag blir det förberedelser inför söndag och utgång
Och söndag blir till må lite dåligt och köra bil
På kvällen ska jag kramas och pussas tills jag dör!
Med min kärlek!

Kommentarer
Postat av: johanna

va roligt å se lite av din blogg =) nu kommer jag bli en daglig läsare av din blogg =) tona mormors hår.. låter riktigt nice =) haha. ha de gött!!

2009-08-20 @ 22:10:37
URL: http://johannaholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0