Livet blev genast lite bättre!

Helt plötsligt blev mitt liv lite bättre
Liv kanske var lite överdrivet men iaf vecka haha
Har gjort mat nu, ser väldigt gott ut!
Rödspetta, ris och sås, inte svårt men iaf gott
De ringde även ifrån Lyssfallet och hade kris på natten i morgon
Jag jobbar igentligen dag 12½ timme i morgon
Men hon tog bort den på mig så jobbar jag natt istället
Faktist skönt, då får jag tre nätter irad istället för 5 timmar kväll idag och 12½ timme dag i morgon och sen 2 nätter
Nu blir det 5 timmar kväll och tre nätter! Alltså 35 timmar till mig!
Får iaf ut mer lön än på dagen!

Men vad ska jag göra nu då?
Lägga mig och läsa lite?
Hmm har jag ro i kroppen till det?
Nja tror inte det, men det skulle vara skönt
Raka benen skulle vara skönt, men till vilken nytta? Jobbar ju haha
Så nej inte det heller, en annan dag kanske;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0