Min dröm, Australien!

Idag vaknade jag och kollade på klockan
Klockan var 15,30, mm så skönt!
Ligger och drar mig ett tag och tänker sen gå upp, kollar på klockan igen
Men vad sjutton 12,30????? Den var ju 15,30 nyss?
Nej, ni kan ju tänka er vem som drömt..
Mm just det så klockan var bara 12,30 och eftersom jag var på väg upp så hade jag problem att somna igen
Men efter ett tag med öronpropparna i igen sommnade jag och sov två timmar till!
Får väl vara nöjd med det.
Sista natten inatt!
Jag är otroligt glad, kryper i hela kroppen på mig!
Jag jobbar med Jessica nu! underbart
Hon är ifrån Australien!
Vilken lyx jag har!
Suttit och kollat på bilder på hennes hem, pratat om Australien och pratat om Australien!
Natten går så fort då! Allt bara springer förbi!

Fått massor av bra tips mm!
Kommer blir toppen!

Eftersom alla andra ska på kräftkalas ikväll (enligt FB) så ska jag också det hinnan jag pyser till jobbet
Vi ska ha lite kalas här på gatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0