Min dröm blir verklighet!

Alltså det är något enormt!
Jag har sovit i natt, vaknade av klockan ifrån världens djupaste sömn
Vadå tröt tjej
Igår mådde inte min kropp bra idag är det en enorm skillnad
Men såklart skulle den behöva sova till 1-2 eller nått
Men är glad för det jag fick!
Känner mig nästan pigg:D

Jag börjar bli otroligt taggad, taggad för att åka
Jag och min väska, hela själva
Ingen som bestämmer över mig, vart jag ska el vad jag ska göra
Jag kan bara hoppa på en buss och de vilket håll den åker åt
Såklart kommer jag planera lite, måste ju jobba också
Men inte den strukturerade Malin som lever i sverige, den lämnar jag hemma.
För du ska jag ut på äventyr, men det känns som en dröm än
För det är faktist min dröm jag håller på och gör till verkligehet!

"Life is like a dream, YOU have to make it real!"

Tycker jag lyckas rätt bra med det just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0