Mitt liv i en ryggsäck

Tro det el ej men jag är vaken idag också!
Och vill ni veta ett sak JAG BÖRJAR SNART MIN SISTA NATT I G-BO!
Grattis till mig, tackar tackar

Har även haft lite roligt, testade hur mycket som fick plats i min kära ryggsäck
Och ja det var en del haha
Nästan hela min gaderob och så mycket behöver jag väl inte ha med mig?
Hmm nej tack
Och så ska den inte bara rymma kläder utan annat också
Åhh kommer bli så kul att packa, synd att det är 4 veckor kvar bara
Ska nog köpa såna där påsar i olika färger, de kostar bara 100 kr för 6 st
Så får vi se om jag trivs med de, kanske kastar de efter en vecka haha
Nej men tror det kommer bli lite enklare iaf
Men vet inte hur stora de är, men ska höra med de på intersport
Jag har nämligt lite rabbat haha

Men nu orkar jag inte skriva mer, puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0