Mot farmor!!!

Tro det el ej men jag kom upp ur sängen idag också
Det går så himla fort, tycker inte jag göra annat än att gå upp ur sängen
Nu när jag är ledig vill jag ju att tiden går sakta.

Men idag ska jag hem till farmor, ska bara kläpå mig och dricka upp tet
sedan bär det av.
Vi ska ha lite matsäck med oss ut i skogen och sen bara gå omkring och mysa!
Jag älskar att umgås med farmor!
Kommer bli en toppen dag!

Sen ska jag försöka komma ihåg att åka till stan för att hämta mina biljetter, och hur sjutton ska jag komma ihåg det?
Ja det var mig en bra ifråga

I morgon ska jag och pappa ut på äventyr
Vi ska till stockholm för att besöka två st läkare
vi kommer åka ca 04,00 ifrån Enviken, det betyder att jag måste gå upp tidigt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0