Snart ska jag hämta Ragnar!!!!

Snart bär det av!
Åhh jag är nervös, men mest förväntansfull
Inte träffat honom på 4 månader och 5 dagar.
Skit, det är ju länge!
Och aldrig har jag längtat efter någon så mycket!
Jag lämnar min brors vid 16 tiden, ska köpa något att dricka och så, sen åker jag emot skavsta
Skönt att vara ute i god tid, inte så att jag har något bättre för mig idag.
Kan jag ta det lungt, popa i bilen, äta godis, stanna och äta efter vägen och vänta otåligt tills Ragnar kommer av!

Kommer bli otroligt skönt att ha honom hemma i veckan!
Hoppas på det bästa!
Man vet ju aldrig, han har varit borta i 4 månader och båda har träffat andra.
Så ja det blir intressant!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas du får en mysig söndag fröken Wikberg, men utav din beskrivning låter det som om det är svårt att dagen blir annat än förträfflig (:

2009-08-23 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0