Te är bra för kroppen, el?

Åhh herre min gud
Jag är tröt, fast ingen anledningen igentligen haha
Jag tror jag har sovit rätt bra och inte för få timmar heller
Men ändå tröt?
Hmm, jag tror jag behöver te!!!

Jag har börjat hängt på Australienguidens forum på sistondet, tack Frida för tipset
En mysig sida, kan prata om det som man gillar bäst just nu med folk som gillar det lika mycket!
Ja jag klagar inte
Nu har jag 19 dagar kvar innan jag åker, kanske kan kalla mig arbetslös också?
El nej, bara jag ändrar min tillgänglighet skulle jag få minst 3 veckors jobb
De ringer fast jag inte jobbar längre.
Så kanske inte arbetslös men iaf så jobbar jag inte.

Ska skicka iväg papperna om körkortet idag!
Spännande, då har jag ännu en sak att se fram emot
Det blev så mycket nu så

Ska nog ta och besöka apoteket idag när jag ändå är i stan, hmm vad jag ska ha därifrån?
Jag vill inte ha så mycket med mig men måste ju ha lite.
Ska göra mig yttligare en lista och ta med haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0