Dåliga vanor

Nu börjar det bli en dum ovana att jag är otroligt tröt på morgonen, tycker inte alls om att vakna och känna "fan måste jag redan gå upp". Blev väckt av ett sms ifrån jobbet 3 min innan min klocka ringde, det tycker inte jag är så shysst. Men nu är jag vaknen, te står brevid mig och snart börjar dagen. Jag ska göra ett nytt försök om jobbet, se om hon är där idag. Sen blir det stan och träna, inhandla lite mat och så. Ska hem och äta lunch och sen hoppa  i sängen idag, jag börjar jobba ikväll och ska se till att få några timmars sömn innan dess. Kan behövas, ska vara hos fysio i morgon 08,30, jag slutar jobbet 07,00 och ska försöka hålla mig vaken tills jag har tiden och sen ta mig hem utan att köra ihäl mig, det är alltid en utmaning.

Men nu blir det te och frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0