Goda tider är nu över

Förr var jag värsta morgon människan, nu vet i sjutton vad jag är. Jag är tröt på både morgon och kvällen. Tror det är natt jobbet som har förstört mig eller så var det så länge sen jag gick upp tidigt så kommer inte ihåg hur man gör. Nej förresten det är Elinas fel, hon införde en väldigt dålig rutin i Indien som jag ALDRIG har använt för att jag har förståt att man skulle bli såhär. Hon ställade alltid om klockan så vi fick sova lite extra och helst två gånger. Detär det som har förstört mig. Förr hoppad ejag upp ur sängen och nu kommer jag aldrig upp..

Aja vem bryr sig, nu har jag gjort te och ska krypa ner i sängen och dricka en kopp och äta en apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0