Hos bästis!

Jag och bästis har gjort vofflor idag, kommit på att jag är sämst i världen på det. frågan är då bara hur i hela friden kan man vara dåligt på att göra vofflor? Jo om man öppnar voffelgärnet på tok för tidigt så hänger allt och blir till en enda stor konstig sak. Inte bra alls faktist, men lika god var den.

Vi har även hunnit tränat med Elin!! Toppen bra faktist. Och i morgon har vi planerat in en lyxmiddag, får se hur lyxig den blir. Man ska aldrig vara för säker. Jag ska iaf jobba i morgon, går på 21,00-07,00 på onsdag. Känns lite konstigt när det bara är en natt men det ska nog gå bra även det.

Snart ska jag åka hem, fick åka finbil idag, har pappasbil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0