Ibland är jag nöjd!

Ibland är jag något otroligt efektiv, åkte till Lyssfallet för att se om de ville ha mig som vikarie. Tyvärr så trodde hon att de redan hade nog med vikarier men hon skulle höra av sig om jag behövdes, men det lätt som hon verkligen ville ha mig i sommar iaf. Tror inte jag kommer ta det om jag får något annat men alltid kul när folk tycker om en. Sen begav jag mig mot stan för att träna, mitt bästa pass sen jag kom hem och det var så otroligt skönt. Kände verkligen att det gick bra och jag trivdes med det. Cyklade som en tok och svettades som en tok! Grattis till mig!

Sen gjorde jag lite nytta, var till ICA Maxi för att shoppa lite mat till natten som kommer. var till turistbyrån för att hämta program över teater våren 2009 och sedan jysk för att köpa en ny kudde! Känns bra att ha fått lite saker gjorde iaf iaf. Nu ska jag jobba i sängen för att sova några timmar. Har en lång natt framför mig men först när jag vaknar ska jag ta en lång och skön dusch!!! toppen bra ju..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0