Jag älskar planering

Idag har jag ängnat mig åt att fundera på vad jag vill med livet just nu, det ändras ifrån dag till dag. Därför tyckte jag det vore smart att skriva ner allt så jag får lite struktur på det hela. Jag började med att göra en lista över vad jag skulle vilja uppnå denna månad, inte stora saker utan små saker jag vill hinna med, förbättre och uppnå. Måste ge sig själv lite motivation och uppmuntran. Sen gjorde jag även en för 2009, bara kladda ner allt jag kunde komma på, så går det bara att fylla på den sen! Ganska skönt att se allt på papper faktist.

Håller även på och tvättar, viker tvätt och hänger upp, lite duktig är jag faktist. Men som vanligt finns det alltid väldigt mycker mer som borde göras. Men jag får lite gjort iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0