Jag tror faktist på det!

Jag har faktist börjat tro på att sluta äta godis "dieten" funkar. Jag har mamma har nu inte ätit godis på över två veckor och självklart tränat. Jag har inte ställt mig på vågen (fobi för vågar) men jag känner att byxorna börjar passa och kärlekshandtagen + magen jag hade skaffat mig börjar lämna min kropp. Det är en ganska skön känsla faktist. Jag har aldrig trot på saken att man går ner utan godis, kan var pga att jag älskar godis och aldrig i mitt liv ville utesluta det haha. Ligger lite i det faktist, man gör det man vill. Men jag trivs jätte bra utan att äta sånt nu, visst det är lite jobbigt ibland men jag kommer njuta mycker mer av godis sen!!!!

Nej nu ska jag återgå till städningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0