Jobb på G

Denna morgon har inte varit som man kunde ha önskat. Jag skulle sova lite extra länge pga att jag ska jobba i natt. Nog viste jag att jag brukar ha svårt att sova lite extra länge på dagen men det blir inte lättare av att katten springer runt och galskriker hela morgonen och att bror ringer och väcker mig. Nej det gör det hela lite svårare faktist. Men nu är jag i gång, påkläd och med lunchen klar. Börjar få lite brottom i vanligordning men det ska nog lösa sig denna gång med.

Idag blir det ingen träning, det hinns inte med. Ska snart till stan för att köpa hårfärg med Lisa och sedan ska hon färga mitt hår. Efter det blir det lyxmiddag hos Karin och sedan jobb. 10 timmar senare får jag sova, eller iaf sluta. Tar sin lilla tid att komma till Enviken också, varför ska man bo så hiskligt långt bort? Ja det kan man ju fråga sig många gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0