Ny dag nya tag!

Ännu en ny dag, det är nog en rutin man aldrig kan ändra på, det blir alltid en ny morgon. Okej inte när man dör kanske, eller jo vissa tror ju faktist på att det blir en  ny dag även då, jag vet faktist inte alls vad jag tror. Jag har legat i sängen och skumläst en iformtidning. Jätte skönt att bara ligga och ta det lungt, det borde jag börja böra lite oftare tror jag.

Idag kommer bli mysig, kolla vädret bara, går det att inte vara på bra humör? Ska in till stan och träna snart, kämpa på. Hoppade faktist över träningen igår, dåligstil jag vet. Men idag ska jag faktist dit. Efter det ska jag ta mig i kragen och faktist köpa mig ett par nya träningsbyxor, mina är borta... Klockan 15 ska jag träffa Elina för ännu en kopp te, te kan man nog inte få för mycket av! Kvällen kommer jag spendera med Anders! Vi ska shoppa på ICA maxi, laga/äta tacos och mysa. Kan ju inte bli bättre.

Men nu ska jag dricka te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0