Ny mobil

Jag behöver verkligen en ny mobil, den har börjat tappat bort sms igen och det är inte bra när man får jobb över sms. Det håller helt enkelt inte. Men då är ju problemet hur man får råd med en mobil när man inte har någon inkomst? Jag har en lite lösning och det är att jag snart fyller 20 år, det betyder att om jag hittar en billig mobil kanske jag kan få den i present. Även om jag köper den själv behöver jag en billig. Men jag ska ha en som jag kan ta med på nästa resa också, alltså någon som heller bra. Jag vill helst av allt ha en Sony  Eriksson för att jag är van vid de och tycker om dem. Men de har en förmåga att inte hålla så bra och är inte särskillt stöttåliga haha. Då finns det ju dessa som är stöttåliga men de har typ ingen annan funktion och jag har inte hittat någon idag sony eriksson. Någon som har något förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0