Oflytt

Idag ringde klockan 06,00, vadå ovant? Tror faktist inte jag har stigit upp den tiden sen hmm, ja inte ens i Indien tror jag. Eftersom de få gånger jag jobbar går jag upp 16,00 på eftermiddagen så blir det lite skillnad. Men hey nu är jag uppe och redo för en nu dag. Nyduschad och med en varmkopp te, världens bästa start på dagen!

Jag måste erkänna att jag är en höjdare på att planera, jag älskar att planera, något av det bästa som finns. Men det är alltid något som inte brukar bli som jag planerar, jag hinner konstigt nog ALDRIG med allt som jag har planerat. Och ger jag mig fan på att jag ska hinna med allt (händer rätt ofta) så går jag under i slutet av dagen. Så min planering innan jag åker och hämtar farmor kommer väl säkert inte gå så bra heller men såhär har jag tänkt. Te (nu), påklädning, smink, hår, startabilen, en jätte god och stor frukost. Och som vanligt kommer det bli frukosten som blir drabbad, attas.

Badet var iaf toppen skönt igår, kan nog vara den bästa avslutningen på en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0