Sista natten!

Nu är det sista natten på G, Känns otroligt skönt. De har varit rikigt jobbigt de här två nätterna, de har inte varit så snälla. Men i natt ska jag iaf vara ute, ska köra och jag kommer njuta av varje sekuns, nej nu ljög jag faktist. Så roligt är det inte även om det kommer bli lite skönt. Sen blir jag ledig ända till Onsdag faktist, nästa veckas jobber sen ut såhär (än så länge)
Onsdag 07,00-15,30
Torsdag 07,00-14,30
Fredag 21,00-07,00
Lördag 21,00-07,00

Kommer blir trevligt att börja på ett nytt ställe men samtidigt väldigt förvirrande, kommer ju blanda ihop alla tillslut. Nej men jag ser verkligen fram emot det, förutom att jag börjar klockan 07,00.

I morgon ska jag på 40 års fest hos min farbrors fru, ska bli skoj att träffa släckten igen. Har inte träffat alla sen förre innan jag åkte och det var faktist ett tag sen. Kommer inte bli så sent, ska skjusa Farmor och hon kan ju inte vara uppe hela natten. Men det ska bli trevligt iaf, jag kommer inte orka vara uppe hela natten heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0