Släktfest

Jag hade en jätte trevligt kväll igår, helt otroligt roligt. Var ute och gick med fasters hundar, super små ju. Mycket mindre än min katt, han skulle typ vara som en jätte om man jämför haha. Men det var iaf jätte trevligt, åkte även och hämta farmor så hon fick vara med ett litet tag!! Vart dock sjukt tröt, jobbat tre nätter och gå upp tidigt för att ställa om dygnet. Körde som sagt bil och kom inte hem förrens två, hade väldigt svårt att koppla av eftersom jag är van att vara vaken den tiden nu. Men det gick fint, dock sjukt konstigt seg idag men ska föröska äta lite så blir det nog toppen!

Jag försöker hitta någonstans jag kan få höra Mollys låt sen igår men men får ju inte höra den, jätte elakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0