Sova till fyra, får man det?

Ja om man har jobbet hela natten lång och envisas med tanter som vägrar sova och skriker så alla andra vaknar och sen när man väl är hemma och ska få sova så ringer någon och väcker mig. Då tycker jag att man får sova till klockan fyra på eftermiddagen. Det har jag nu bestämt!

Jag var till ett ålderdomshem här i Enviken för att fråga om de ville skola in mig i till vikarie, men de hade så många vikarier så de behövade inte mig men de skulle spara mig till sommaren. Och så ringer de igår när jag sova (då svarade jag inte) och idag, hon frågade om jag kunde bli inskolad nästa vecka onsdag-torsdag och sen jobba fredag. Tänk vad snabbt alla vikarier kan försvinna haha. Hon hade inte rikigt koll på läget kan jag lova. Hur som helst så har jag två nätter inbokade den helgen så kan inte jobba men ska bli inskolad 25-26. Det känns toppen bra för då har jag ännu ett ställe som behöver mig. Det knepiga är att jag är så van att jobba natt nu, man tjärnar ju lite mer då och då känna det onödigt att jobba där när man få så mycket mindre haha. Men det kan var bra för min kropp, jag behöver lite normala dygnsryttmer. Och jag vill ju jobba så mycket som möjligt, AUSTRALIEN här kommer JAG!

Ska nog faktist se till att åka till Svärdsjö om någon vecka när jag ser hur mycket jag får nu, om jag orkar med mera ska jag se till att komma in där med!! Jag vill ha JOBBBBBB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0