Svårt att komma igång?

Svar ja. Jag ställde klockan på 13,00 och har inte rikigt kommit igång än, helt sjukt svårt att komma igång ibland. Men nu ska jag hoppa i duschen, välja kläder och fixa mig partysnygg. Jag, mamma och bror ska på 40 års fest, min farbrors fru fyller 40 så nu blir det partay! Ska bli super skoj att träffa alla igen, kolla på galna, fulla vuxna.

Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig, känns som om jag har samma klänning varje gång jag går utanför dörren. Men det blir lätt så när man knappt kommer i jeansen och inte shoppat sen i juli. Men vad gör man inte för att spara pengar till nästa steg i livet. Just nu känns det som om jag kan jobba dygnet runt och inte köpa ett skit bara för att få ihop så mycket pengar som möjligt. Jag skulle lugnt vilja vara borta i 1½år men tyvärr kommer pengarna aldrig räcka så länge. Fy sjutton att allt ska vara så dyrt. Men vad gör man inte för världen?

Nej nu ska jag gå, annars kommer jag få brottom, eller det får jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0