TRÖÖÖÖÖT

Jag är helt otroligt tröt, jag har gjort misstaget att sova mer än 8 timmar. Hur många gånger ska jag behöva göra det misstaget för att förstå? Och så har jag tappat bort min pappa, men det händer ganska ofta faktist. Han har inte förståt det där med att skriva en lapp så man vet vart han är. Han borde ligga och sova nu nämligen för han skulle sova länge idag. Då kan man ju tänka sig att han är på larm men webbradion är på, ofta han sätter på datorn-radion innan han sticker på larm haha. Nej något annat må det vara, får nog helt enkelt vänta och se när han kommer hem..

Idag måste jag ta tag i städningen, kommer inte kunna sova efter att jag jobbat om det ska se ut sådär. Så idag blir det helt enkelt massor av städning (hoppas jag). Sen ska jag försöka fjeska till mig ett till extra jobb, till stan och träna och sen hämta mormor vid sjukan och mamma på jobbet. Kvällen kommer jag och mor mysa!

Men nu ska jag iaf dricka te för det är jag värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0