Vad konstigt

Konstig dag svar jag. Allt blir nog fel när man jobbar natt, hela dygnet blir hel konstigt. Och idag skulle jag till fysio för att träffa Mats 08,40 och jag slutar 07,00. Jag begav mig dit driekt efter jobbet, satt och cyklade för att hålla mig vaken, sjutton vad tröt jag var. Kom hem 09,45 och det var en kämpig resa hem, höll på att somna hela tiden och jag hatar att köra bil när jag är så tröt. Men nu har jag iaf sovit några timmar, svårt när man måste ha ljud på mobilen för att få jobb och så ringer folk. hade bara vibbration men vaknade ändå. Men sånt är ju livet, nu är jag iaf snart redo för ännu en natt. Var lagomt tröt på vissa inatt, att de inte kan klara sig själva;P haha. Var inne och ska vara inne i natt också.

I morgon ska jag se till att dagen blir lite mer normal, ska vara hemma till 08,00 och gå upp 16,00. Ta ett bad, äta mat, ta det lugnt och bara komma igen. Lite träning för att piggna till lite gran, kanske STORT kanske. Men nu blir det mat och te IGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0