Hittade gamla bilder på mig!

Jag satt och kollade på mina visningsbilder på MSN, de har ju en förmåga att lagra sig där i år. De senaste åren har mitt hår skiftat i längd ganska mycket och det är lite intressant att se. Med lågt hår är man söt och ser desto yngre ut (min åsikt) och i kort ser man tuffare och äldre ut. Vilken är då en fördel? Ja det finns nog många åt båda hållen, Jag gillar att vara söt och det var jag i min förra frisyr men nu har jag lite problem att vänja mig men trivs bra som sjutton! 

Nu ska ni få se lite Mailnbilder igenom åren

                       

Det här började nog i 2:an skulle jag gissa på och sen har det rullat på. Och nu har jag gått och skaffat brunthår men det finns inte på bild än. Kommer senare i livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag kommer ihåg ditt fina, långa hår (: Jag vill också ha!

2009-01-15 @ 13:51:28
Postat av: Sarah

Åh, jag kommer ihåg ditt fina, långa hår (: Jag vill också ha!

2009-01-15 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0