15 Juli

Måste säga at tjag är otroligt snabb ibland, blir lixom chokad över mig själv
Är redan färdig för att gå till jobbet, börjar dock inte förens om 30 min
När min mobilringer för uppstigning så flygger jag upp ur sängen.
Här ligger vi inte kvar och snosar inte, nej nej
Och se vilken fördel det är, nu har jag 15 min över att skriva blogg på haha

Dagen kommer bestå av jobb, som vanligt
först lyssfallet 07,30-13,00 och sedan hemtjänsten 17,45-21,15
Det betyder att jag hinner med lite saker där emellan
Tvätta?
Laga mat?
Städa?
Tahand om min kropp?
Mm vi får se vad det blir!

Mamma och pappa har iaf åkt, så jag är ensam hemma! Mysigt jag ska ha det!
Plus att jag jobbar eftermiddag i morgon, så kan ju ha lite fest för mig själ här hemma ikväll haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0