17 Juli

Min kropp är sliten och tröt
Trodde verkligen jag var superkvinna när jag la mitt schema för sommaren
Men det var så svårt när jag själv la in allt, är ju på tre ställen så ingen har gett mig ett schema
Har nog inte ens gått hälften av sommaren el?
Äsch man måste klara det helt enkelt
Får ligga död de få dagar jag är ledig, men vill ju hinna göra något också
Men just nu säger min kropp ifrån
Ikväll ska jag iaf få mysa med Frida, äntligen
Lite avslappning på riktigt men en riktig vän

Annars så var jag på te och kaffe handeln på slaggatan här om dagen.
köpte ett te som heter KÄRLEK, luktar otroligt gott och har små hjärtan i sig!
Tycket verkligen det var på tiden jag fick lite kärlek, och ifrån annat håll verkar det vara omöjligt så te blev det
Så nu sitter jag här igen och ska snart ta min första klunk kärlek, lyxigt att ta klunkar kärlek!
Inte helt fel om någon frågar mig, första klunken är trots allt lite speciell
Man sitter och väntar tills det ska bli drickbart, blåser och värmer dig på koppen
Åhh vad mysigt med höst, då får man sitta innan och mysa ner sig med en kopp hela dagarna långa!
Synd att jag förhoppningsvis missar hösten igen, men nästa gång det blir höst, då blir det gruppmys hemma hos mig (mina föräldrar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0