Är det höst nu?

Nu är jag mätt i magen och har fått i mig ännu en kopp te!
Te är mysigt och just nu är det faktist höst väder så klaga inte på mängden te;P
Men jag har lite tekris, mitt te håller på och ta slut
Vad sjutton ska jag göra?
Jag har inte riktigt tid att ta mig till te&kaffe handeln
Sjutton också, ja det får lösas, kanske tar mig tid
Men jag är något otroligt lat när jag jobbar nätter.
Men hey har jag inte rätt till det?
Händer inte så mycket när det är regn och rusk = höstväder
Men jag njuter lite, missade förra hösten och kommer förhoppningsvis missa hösten som kommer.
Hösten efter ska jag tamig tusan vara hemma
Jag älskar höstmode
jag älskar alla färger och skogen!
Men det får vänta ett år!
Mamma kan nog skicka kort på hösten sen;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0