Australien!!!!!!!!

Åhh jag och Frida myste igår
Pratade livet och Australien
Jag stormtrivs med den tjejen, en riktigt vänskap!
Även om man träffas otroligt sällan är man så otroligt lika och har så otroligt kul när man väl ses
Det kallar jag vänskap

Jag sitter och planerar lite enför Australien nu
Måste börja släppa taget och sluta vara så rädd för att hoppas
Om jag inte kommer in i Australien drar jag någon annan stans
Så hur som helst måste jag ju packa min väska eller hur?
Så packningslist är det!
Åhh jag vill, jag vill, jag vill

Jag och Frida satt och kollade på en trea vi vill ha
Jag och Frida i samma lägenhet haha
Attans så skoj
Vi har hittat en perfekt, en som vi vill ha
Inflyttning första okt
Haha
Nej blir inte hemma ifrån Australien för att flytta
Men jag är bra sugen på att skaffa en lya
Men det får väl vänta, precis som allt annat jag vill ha
Kärleken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0