Dop dagen till ära!

Nu är jag uppe igen
Jag har ont i halsen, haft det de senaste dagarna
Ovant, ja
Jar inte varit förkyld sedan jag var i Inden
Då fick jag en mirakelmedecin
Från att vara genomförkylt med feber och allt till inga syntom alls med 3-4 dagar
Hmm, undra va det var?
Två sorters tableter och en grönsörja
Ja men det funkade ju iaf, och jag har inte varit sjuk på 7 månader.
Jag rekomenderar det nu vad det var.

Hur som helst så är det den stora dagen idag!
DOP
Min sötnos Jimmy ska få namnet Jimmy idag
Jag längtar!
ca 40 personer ska komma
Jag och mamma har bakat till kalaset
Ska bli otroligt mysigt

Har lite saker jag måste fixa med mig själv
Inte rakatbenen på jag vet inte hur länge IGEN
Så nu är det faktist dags!
Duscha, göra mig lite fin mm
Klockan ett börjar det hela!
Och den här gången lovar jag att vara framme med kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0