En underbar helt på ett konstigt vis

Jag har varit "sjuk" över helgen
Ja jag vet faktist inte vad det var/är
Mådde illa i lördags när jag vaknade, inte allt så konstigt eftersom vi slogrunt i fredags
Otroligt trevligt kväll
Men det gick liksom inte över
Fick magknip på kvällen, började må otroligt illa
En otroligt uppblåst mage
Försökte sova utan större framgång, spydde sedan som en gris
kunde sova efter det! Otoligt nöjd!
Men på morgonen mådde jag fortfarande illa, bättre men långt ifrån bra
I natt har jag iaf sovit väldigt bra och mår otroligt mycket bättre nu
Är tröt på seg i kroppen men det kan jag stå ut med

Helgen har varit helt underbar, trots ett antal dåliga saker. Konstigt men sant!

Ikväll får jag på mödarveckan (kunde ha varit värre)
Förstå två nätter, ledig en och så fyra nätter.
Kommer vara som en dödfisk hela veckan, så förvänta er inte för mycket av mig
Nästa vecka blir dock lite lugnare, hoppas jag

Ska förresten till vårdcentralen på torsdag också, se om jag är allergisk emot nötter eller vad det kan vara, känns skönt att få svar på det.

Jag ska äta lite jordgubbar nu sen sova i en massa timmar!
Har faktist gått till konsum och köpte lite saker mamma bad om
Så nu är jag värd min säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0