Ett hårt jobb som PRO-chaffis

Jag är helt slut efter att ha varit PRO- chaffis igår haha
Nej det är jag verkligen inte
Har dock svårt att somna igår kväll och sov till 10,30 idag igen
Gud, var har det blivit med mig?
Men idag börjar helvetet igen haha nej då
Jag börjar jobba
Mina fyra sista nätter i G-bo
fatta och förstå, bara fyra stycken kvar
Har kan detta komma sig

Jag står i valet och kvalet
Har läkarundersökning den 11 aug
Om jag inte betalar min biljett senast på måndag så har jag ingen biljett
Frågan är då, ska jag betala den iaf?
Även om jag inte får arbetsvisum kan jag väl åka dit i tre månader iaf
Men å andra sidan är jag inte gjord av pengar, vilket betyder att jag inte kan resa utan att jobba för länge
Herre gud, vad ska det bli av världen?
Ska ta mig en funderare iaf
Jag vet ju vad jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0