Ett mål jag har

Även om jag har tagit mig väldigt långt i livet
Även om jag är otroligt stolt över mig själv att jag tagit mig upp
Även om jag är stolt över mig själv att jag skapar mig det liv jag vill leva
Jag gör det jag vill göra och jag vet att jag måste göra allt för att få det jag vill
Det finns inget som kommer utan hårt arbete, det finns inget som händer om man sitter och väntar

Jag har tagit mig otroligt långt om man jämför med hur långt ner jag var
Jag tog mig upp
Jag klarade mig vidare
Och jag har gjort det bra

Men jag har otroligt långt kvar
Även om jag inte bryr mig längre om jag väger några kilo mer än vad jag vill göra
Även om jag inte orkar träna för att få den kropp jag igentligen vill ha FÖR det är faktist inte det viktigaste i världen
Så har jag otroligt långt kvar
Jag vill komma så pass långt att jag har vanor som får mig att må bra
Träna i lagom mängd, äta som jag vill med ändå så min kropp mår bra
SLUTA ha ångest varje gång jag äter
Jag vill komma längre än de flesta av jordens människor
För typ alla om inte ALLA har någon gång NÅGON slags ångest när de har ätit NÅGOT
Jag känner inte en enda människa som inte ens EN gång har kohandlat med dig själv om mat, kroppen, vikt el träning
Finns det verkligen såna människor som inte gör det, som bara är tillfredställd med sig själv på den nivån?

Igentligen finns det inget svar, men jag vill iaf komma så pass långt att jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0