Livet förändras med tiden

Jag har slutat bry mig i min vikt
Jätte bra på många vis eftersom jag varit besatt i det i många år
Men å andra sidan vill jag iaf bry mig lite
Behöver ju inte gå runt och se ut såhär för att jag inte mår dåligt av det
Men det är svårt att komma igång och träna igen när man inte riktigt har någon anledning
Förut har jag mått psykiskt dåligt av att inte träna, nu är det bara skönt att inte träna haha
Jag vill ju träna men vet inte vad jag ska göra
allt är ju tråkigt.

Men jag kommer nog på min grej så småning om!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan Malin! Härligt att höra att du inte får ångesten om att äta och träna rätt. Du är otroligt stark som har kämpat dig igenom allt detta! Du ska vara stolt över dig själv!

2009-07-05 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0