Mitt stora problem i livet

Åhh min baby!
Frida är guld värld
Synd, så synd att vi typ aldrig hinner träffas

Det finns väldigt väldigt få människor på denna jord jag har träffas som kan få mig att sakta ner
Ta det lugnt och bara slappna av, sluta leva mitt liv i 333 km i timmen
Ragnar är en av de personerna som verkligen lyckades med det
Jag kunde verkligen vara mig själv med honom, slappna av och prata om allt
Han fick mig att ta det lugnt, varva ner och njuta av att inte behöva göra något
Sen han åkte har jag stressat upp mitt liv igen, vilket leder till att jag förr eller senare bryter ihop, rasar
Jag kännde det i torsdag när jag jobbade, jag var nära att bara sjunka ihop i en fläck på golvet och gråta
Jag orkade inte, min kropp orkade inte längre
Men jag stod upp som vanligt och forsätta, vägrar erkänna mina egna nederlag
Men igår kväll åkte jag till Frida, Anders och Jocke var där ett tag
Åhh tack kompisar, jag hade jätte roligt, slappade av och tillät mig vara så otroligt tröt och dum i huvudet som jag faktist är.
Fick sova ut som sjutton, inte överdrivet länge utan otroligt skönt
Ligga och prata hela morgon och bara må bra
Tack Frida du har räddat min sommar!

Jag känner mig verkligen som en ny människa i dag!
Helt otroligt vad lite avslappning kan göra!
Idag blir det städning!
Mamma och pappa kommer hem ikväll!
Jag har just startat en tvättmaskin
Ska ta ner tvätten som har hängt på tork i 4 dagar nu haha
Den är nog garanterat torr iaf.
Sedan blir det lite annan städning!!
Mystigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0