Nu ska jag cykla till jobbet

Nu är jag redo, nyduschad, påkläd och färdig packad!
kan ju inte bli bättre eller hur?

Erik Gossas är i Belfast nu och hälsar på Ragnar
Jag är riktigt avundsjuk
Skulle så gärna vilja träffa min kärlek
Men förhoppningsvis får jag göra det i slutet av aug
Jag hoppas verkligen han kommer hem en vecka då
Skulle vara underbart

Jag har fått ett mail om mitt visum
Jag ska beställe en läkarundersökning i morgon
Hoppas verkligen jag kan få en tid redan på torsdag men det är väl omöjligt
Jag måste lämna in papperna på den här läkarundersökningen inom 28 dagar för att de ska kunna göra ett snabbt bestlut
Annars kommer de grunda beslutet på visumansökan och det bestlutet tar de alltså tidigaste om 28 dagar
Så jag måste få en tid fort så jag får klart om jag får åka eller ej.
Håll tummarna är ni snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0