PRO-chaffis

Ja rubriken säger allt
Jag har varit fyllechaffis till mina päron och herr och fru Skoglund
PRO alltså
Skjusade in de vid 4 tiden för att spela minigolf
Sedan skulle de äta middag och dricka gott
Min tanke var att de ville ha hämtning runt 11 iaf, as packade och glada
Hmm, de ringde 21,00 HALLÅ 21,00, skulle inte jag vara fyllechaffis?
Hmm, ja PRO
Men de var lite runda under fötterna och VÄLDIGT glada iaf
Ni vet, PRO har rätt låg humor haha
Nej det var så himla trevligt
Ni är SÅ värda det!

Jag har gjort lite nytta på stan idag dessutom
Inhandlat allt jag behöver till min lilla överaskning
Hmm har jag inte blivit full av överaskningar sen jag kom hem?
Jag tror nog det, jag är underbara helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0