Utflyckt till FALUN idag!

Idag blir det en vända till Falun!
Ni vet, det är inte ofta jag åker utanför Enviken så det här är en stor grej för mig
Har bara varit utanför Enviken 9 gånger så idag blir det firande!
10 gången utanför Enviken! Vilken fest

Hursom helst så ska jag träffa Idre som är hemma!
Inte ofta man kommer få träffa den tjejen den närmaste tiden
Om min drömer går som jag vill (just nu ser det inte så ljust ut)
Jäkla skit
Men hey, det blir ju inte bättre om man ger upp el hur?
Nej nej för sjutton, upp med humöret
Min kära far är iaf guld värd i sånna här situationer
När han har en bitterfitta till dotter dyker han in och räddar allt
Min pappa är allt bra att ha ibland!
Jag ska ta tag i allt och göra något bra av det!

Puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0