Byte av rum!

Kommer känas konstigt att flytta ut mitt rum
Har iaf haft det här rummet sen jag var 12 år
Men jag är ju typ aldrig hemma och det kommer bli skönt att göra en sån här sak för mamma och pappa
Har nu torkat rent mina gaderober, rena och fina nu
Även tömt de på kläder, gömt de i en stor resväska och min backpacker
Lite ligger kvar men inte så mycket!!
Finns inte så jätte mycket jag kan göra som inte märks

Men iaf iaf in till stan och leta gardiner idag och även blommkrukor i någon fin färg!
Jag har inga blommor i mitt rum, av någon anledning tar jag död på dem.
Men när mamma och pappa flyttar in ska det bli blommor!
Hoppas jag hittar det jag vill ha, orkar inte leta ihjäl mig

Sen ska jag åka förbi farmor med lite saker till min farbrors present! Det blir nämligen 50 års fest i helgen!
Skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0