En ny härlig dag!

Godmorgon
Nu är det en ny dag
En dag full av kalas och firande!
Jag ska slänge mig själv i duschen snart
Göra mig i ordning och åka till min bror
Sedan åker vi hem till Tobbe och Jessica
Tobbe har fyllt 23 år
Efter det åker vi tillbaka till Enviken för att hämta päronen
Sedan vidare till Falun för 50 års fest!
Kommer bli en jätte mysig dag!
Längtar efter att träffa alla igen!
Och ikväll ska jag få dricka lite vin för en gångs skull
Annars är det jämt jag som kör, jämt alltså
Ska bli gott att dricka lite vin tillsammans med mamma!

Kommentarer
Postat av: Maria

fyfan vad härligt med australien :)

Hoppas verkligen du kommer iväg! :)

2009-06-13 @ 17:59:38
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0