Friskis för mig nu

Imorgon blir det en fixar dag, ja det måste det helt enkelt bli
Gör man allt på samma dag så har man det lixom gjort sen
Då slipper man ha ångest över saker och ting
Det är helt enkelt överstökat

Ja det kommer bli skönt, har gjort en lista på allt som måste göras, allt som ska göras i morgon
Och inte bara i morgon har skrivit upp allt som måste göras i veckan, söndagar är planerardagen
Det är då man ser hur vecka ska se ut, tyvärr kan jag inte planera min vecka längre med det här jobbet
Men kan iaf planera vad som måste hinnas med, men inte vilken dag
Kanske är därför jag tappat strukturen i mitt liv, kan ju faktist inte planera något
Varför gång jag planerar går det åt H.....E, så lika bra att låta bli

Men nu blir det träning, ska till stan och köra ett pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0