Idag regnar det

Det blev ingen dag på gräsmattan i Enviken igår.
Det blev en underbar dag på Elinas brygga i G-bo
Och det var helt underbart skönt
Bästa sällskapet och strålande sol!

Idag ska jag försöka komma iväg och träna, regnar ju ute.
Sen lite ärenden i stan och kvällen får vi se.
Troligtvis så ska jag fylla i visumansökan till Australien.
Åhh jag blir så nervös
Men måste verkligen få tag på det där visumet nu innan det blir för sent.
Och vem vet, jag kanske inte ens får det, tänk om jag inte får visumet?
Vad ska jag då göra?
Vill bara ha visumet och biljetterna i min hand så jag kan börja drömma och ångra mig på riktigt haha.
Någon vecka före (om det nu går vägen) kommer jag fundera på vad jag har gett mig in på, själv till Australien med visum för ett år, hallå hur ska jag klara mig utan mamma och pappa;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0