Jag älskar solens ljusa strålar!

Solen gör underverk!
En kopp te, lite sol och skriva dagbok så är jag tillbaka i verkligheten
Inte alls lika ireterrad, men det kommer nog igen!
Men nu ska jag få en hel del saker gjorde
Jag lever fortfarande efter "Det jag gör idag slipper jag i morgon"
Så jag ska måla min låda,
Städa upp allt skräp på golvet
Sandpapra väggen
Laga massor av mat
Tvätta
Få ut mamma och pappas säng så jag kan sätta in min
Så det rummet klart så har jag iaf någonstans att sova
Kolla upp vart jag ska göra av alla saker som jag hade i mitt rum,
de får lixom inte riktigt plats längre

Och så ska jag leta på kabeln till min kamera
Tänkte lägga upp bilder igår på hur det gick med rummet
Men eftersom jag stökat ut allt ur rummet hittar jag inte sladden
Men jag ska göra ett nytt försök idag!
Och så ska jag njuta lite av solen också!
Men det är inte varmt inte, men med mjukisar och vindjacka funkar det utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0