Jobb, jobb, jobb och åter jobb

Ja nu blev det otroligt konstigt
Jobbade som sagt igår, bara några timmar
Skulle hem, städa, få in möbler, fixa hyllan, laga mat mm
Men när jag var på fotvården ringer de ifrån lyssfallet och har kris inför natten
Jag är såklart dum nog att säga Ja, de hade ju ingen annan
Så jag hem, laga mat, bädda min säng (just flyttat in den och tvättat lakanen)
Sen i sängen, fick väl 1,15 sömn
Helt yr i bollen när jag vaknade
Nu har jag jobbat 10 timmar, kom hem och har sovit 4½ timme
Har städat klart i rummet, fixat klart hyllan
Nu måste jag göra mig i ordning för jag skulle ha hämtat min bror vid 10 idag.
Men det blir ju lite senare nu, får se om jag hinner med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0