Jobba, jobba, Joooobba ikväll så ska vi grogggggga!

Snart är det dags för arbete
Börjar 08,15, lyxigt!!!
Jobbar i hemtjänsten idag, ännu mer lyx!
Till 16,00, skön!
Sen blir det hem och laga mat
fotbollsträning?
Och mys i G-bo
låter som en ganska bra dag om jag får säga det själv!

Haft en rätt konstig natt dock, kunde inte alls somna igår, ingen aning varför.
Och så har jag drömt något inåt mycket
Om allt, och jag tror nog det var allt jag stört mig på de senaste dagarna
Var så uppe i varv igår,
berodde nog på att så mycket snurrade i mitt huvud
Kunde inte släppa det, ville inte släppa det.
Men nu är jag vaken igen!
Dags att koncentrera dig på arbetet, brukar alltid hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0