Min kära Farmor!

Åh vad jag älskar farmor!
Vi är verkligen bästisar!
Jag har varit där i 2 timmar nu på kvällen
Gjort ett kollage till min farbror som fyller 50.
Så sjukt snyggt blev det, inte vist jag att vi var så duktiga!
Jag älskar verkligen min farmor, bättre relation kunde jag inte drömt om

Var även ner på stan för att hitta gardiner till mamma och pappas rum.
Hittade precis det jag ville ha! Så sjukt nöjd verkligen.
Blev en lampa som ska sitta i fönstret och tre ljuslycktor med!
Det kommer verkligen blir jätte fint!
Och sa var jag till plantaget och köpte tre krukor med, blommor får mamma vara med och bestämma sen
Jag är verkligen inte bra på blommor.


Kommentarer
Postat av: sofie wikberg

Farmor är världens bästa farmor :D

2009-06-11 @ 21:55:17
URL: http://sofiewikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0