Musik gör mig pepp!

Tänk att musik kan göra en så otroligt pepp!!!
Härligt!

Idag måste jag göra en del saker jag igentligen inte alls vill göra
Men ibland måste man bara helt enkelt
I morgon jobbar jag igen men ett kort pass, 07,30-14,00
Sen blir det även fredag och söndag eftermiddag
Det blir helt perfekt!
Och så är det 50 års fest på lördag, kommer passande eftersom jag förhoppningsvis åker till Australien om 3 månader. Måste ju hinna träffa släkten!

Åter till dagens tråkiga, jag valde tapeter i måndags, blev helt sjukt nöjd. Allt var klart och jag skulle hämta de idag. Igår fick jag ett samtal ifrån dem och tapeterna skulle ta 2-3 veckor på sig att komma. Det betyder att jag nu måste åka dit och hitta nya. Åhh jag som var så sjukt nöjd, jag har ingen aning om vad jag ska välja nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0