Nu ska jag slappa!

Idag har jag jobbat hel dag
stressigt, jobbigt och underbart
Satt och åt jordgubbar i bilen när Elina ringre
Det var en mysig stund!
Jag körde mat så myste till det i bilen när jag hade en längre åktid
Inte helt fel inte

Nu ska jag ta det lugnt, riktigt lugnt
Mamma kommer hem snart så vi kan äta lite
Imorgon jobbar jag 07,00-14,00 och sen 21,00-07,00
Så jag behöver ta det lite lugnt idag
Måste köpa lite mat tills i morgon natt ockås
Och så ska jag ge bild på torsdag morgon, det får jag inte glömma!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

frida saknar sin malin!!1

när jobbar inte malin så att frida och malin kan träffas?? <3

2009-06-23 @ 18:52:33
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0