Solen gör mig glad!

Tänk var lite finare väder kan göra för humöret
Jag har varit jätte nere under de här dagarna med regn och åter regn
Det var lixom för lång period
Men nu när det iaf inte regnar, solen är framme lite då och då
Även om det inte är varmt så är det underbart!
Jag märker jätte stor skillnad på mig själv!

Nu har jag iaf stökat undan lite saker
Fått in lite i mitt rum, känns genast lättare!
I morgon kommer det bli mer pyssel
Mycket städning
Jag hoppas verkligen Magnus kommer få upp tapeterna idag
Då kan jag städa och hålla på i morgon
Bara ha lite pyssel (det roliga) kvar tills på torsdag
Mamma och pappa beräknas vara hemma vid 20-21 tiden på torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0