Underbar känsla!

Idag, just nu, känner jag mig hel
Det känns bra
Jag kommer klara det, jag klarar det just nu
Känslan av att vara nöjd är helt underbar
Jag älskar den känslan
Är det för att jag så sällan känner den?
Så sällan tillåter mig själv att vara nöjd med något jag gjort/gör?
Ja nog kan det vara så, men om det är de här man får njuta av så är det värt det

Jag får lån i morgon, det ser ut som om allt kan gå vägen, iaf ekonomiskt
Jag vill SÅ SJUKT GÄRNA få svar på mitt visum nu
Jag känner att jag har pengarna, el kommer att ha fått ihop pengarna när jag åker
Jag kommer ha tjärnat ihop nog för att åka!!!!
Åh jag vill hoppa rakt upp i luften och göra glädje volter!
Just nu är alla jobbiga dagar med arbete timme in och timme ut så värda!!

Jag var varit på stan idag, köpt hårfärg åt båda mig och mormor!
Nu ska vi bli fina!
Har även shoppat massor av kläder på rea som ska med till Australien!
Åh ska jag verkligen åka till Australien?
Hitta mig själv, jobba, njuta, få vara mig själv, ta reda på vem sjutton jag är och vad jag vill!
Bara vara och ta vara på dagen!
Jag vågar inte tro på att jag ska åka, vågar inte hoppas, önska och glädjas åt det
Men jag vill göra det nu, vill hoppa runt och skrika åt hela VÄRLDEN att jag ska till AUSTRALIEN!
Snälla, snälla, snälla, snälla, snälla låt mig åka, låt mig komma in i landet låt mig göra min livs resa!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag möter upp dig i sydney! i promise :)

vi hoppas, vi hoppas !

2009-06-28 @ 22:53:55
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0